25.02.2012

Ca sa vezi...

....sunt in cluj:). Cine ar fi crezut acum 3 luni ca voi fi aici, in aceasta perla a Transilvaniei, unde ma simt mai liber ca oricand si la propriu si la figurat. Cred ca asta iubesc cel mai mult la orasul acesta ca pot face orice fara a imi pasa de ce cred altii mai ales fiindca nu ma cunosc:d. Vreau sa alerg ca prostul la iulius mall? Nici o problema. Vreau sa merg pe strada cantand o piesa rock? No problem. vrea pur si simplu sa stau jos pe trotuar? kein problem. Oricum ai lua-o si in orice limba, lipsa de griji aici pare universala. Stiu, e amuzant, dar e adevarul. Bine, stiu , n-am venit sa o duc intr-o distractie continua, iar multele ore pe care le am la facultae ma seaca putin, desi mai lasa ceva ca sa nu comentez si sa ma vaicaresc ca o fata.......lucky me. Sunt entuziasmat de ce am facut pana acum la college si sper ca avalansa de examene sa nu schimbe asta. Altfel, o duc bine, ce sa zic?......
Dap asta scriam eu acum 4 luni pretty cool no? Pai, acea avalansa de examene a venit si a trecut, iar acum dupa ce am suferit destule rani, inclusiv o restanta la fizica care sper s-o trec cu bine, dat fiind ca inca astept rezultatele. Altfel, life goes on as usual. Parerea mea despre cluj nu s-a schimbat, ba chiar as putea spune ca am  un respect din ce in ce maa mare pentru acest oras, cu toate locurile si oamenii lui. Sper sa nu ma dezamageasca, desi au mai fost incercari. Facultatea, recunosc, in unele privinte, ramane un mister pentru mine. De ce sa te chinui un an intreg cand oricum ultimele 3 saptamani conteaza cel mai mult? Poate privesc prea negativ, recunosc ca unele laboratoare sunt interesante, mai ales ce fac in timpul liber, dar asta voi face oricum si dupa ce termin. Dar pana atunci mai e mult timp si sper sa trec peste materiile de umplutura care nu numai ca nu le vad rostul dar ma si incurca destul de rau:). Oricum, multumesc inca o data, cititorii mei, avizi sau nu, pentru rabdare si pe data viitoare. Si dupa cum spune Alex de la 3lar, pe care apropo chiar ar trebui sa va uitati , e o emisiune tare de la aceeaiasi oameni care ne-au adus pe robotzi si miez, ceaules.

Niciun comentariu: