01.12.2009

3/III/Trei/Three/Drei/Trois

Nu stiu de altii,dar eu am o anumita afinitate pentru numarul 3.Puteti sa-i spuneti cum vreti:numar numar norocos,magic,semnificativ,simbolic,etc.Pur si simplu imi place numarul asta la nebunie si incerc sa-l "folosesc" cat pot.Cum as putea sa-mi explic acest lucru?
Pai(fara pai!) am 3 nume,locuiesc pe strada Laminatorului nr.3,am codul postal 333007,....si cam atat imi vine in cap chiar acum.Daca mai apare ceva promit sa scriu un P.S. la sfarsitul acestui post.As fi curios sa aflu ce numere preferate are onoratul meu auditoriu,asadar sa nu va sfiiti sa scrieti comentarii:D.
N-as putea spune ca 3 mi-a influentat viata(desi nu m-as supara).Pana acum am incercat numai sa observ 3 in viata mea de zi cu zi,deci si prin urmare niciodata n-am actionat pe baza acestei "preferinte".Ar insemna sa ma joc prea mult cu destinul.OARE?

Un comentariu:

TheBestPessimist spunea...

3 my ass.
eu n-am un numar norocos (cred), dar pot sa-ti spun mai vasile ^^, ca in martie imi aleg baba 6... nu stiu de ce, nu imi pasa, doar o fac.
in rest... nu cred ca am un numar care sa mi se para important( :)), in afara de parolele pe care trebuie sa le tin minte, :)) ).