26.12.2009

Ep.5(Cinque)-Revelatie,pe bune

12 dec
Azi(de fapt ieri dar zic azi pentru un efect mai grandios,deh),am avut o brusca realizare a viitorului meu.Nu in acel stil specific filmelor,cu care toata lumea de aici e familiarizata(sper).Dar discutam cu cineva despre viata DL (dupa liceu) si am avut un moment"Oh snap!That's it!".Vorbeam de 2 ore,timp in care eu mai mult puneam intrebari si primeam raspunsuri,deci participand numai 1% la discutie.Atunci mi-am zis ca cea mai buna solutie e medicina cuplata cu psihologia.Nu,n-am innebunit,desi altii inca sustin asta:).Asta e,din cele 1.000.000+ de variante posibile unde sa ma "instruiesc",am ales asta.Banuiesc ca timpul imi va spune daca am ales o prostie mai mare sau mai mica.Pe langa acest subiect am o mica perla de intelepciune preluata de la un ganditor al oraselului nostru.
26 dec
Care din nefericire nu-mi vine in cap din moment ce au trecut doua saptamani de cand am inceput acest post(sunt tare de cap,nu?).Asa ca las tot asa frumos cum era inainte si incep alta postare sperand sa-mi amintesc cum vroiam sa termin episodul 5.

Niciun comentariu: