26.12.2009

Update muzical(1)

Voi incepe o serie de posturi legate de melodiile pe care le descarc pentru uz propriu.In cel mai bun caz o sa va placa si voua si le veti lua(impart cu placere).In cel mai rau caz, osa mai aflati ceva depre mine si interesele mele muzicale(sau nu).Acestea fiind spuse,sa trecem la lista de azi:
-Ok Go-Here it goes-melodie pe care am auzit-o la sfarsitul unui film(Mr, Woodcock) si mi s-a parut geniala:D


-The Kooks-Always where i need to be-am cautat-o multa vreme far sa stiu cum se numea,fiindca imi place extrem de mult refrenul


-Weezer-Pork and beans-imnul neoficial al lu youtube,pork and beans are cel mai nebun videoclip pe care l-am vazut,cu exceptia lui this is sparta,desi cel din urma nu e o trupa propriu-zisa

-Guess Who-Locul potrivit-o aditie autohtona in ton cu recentele discutii despre comunism/viata dupa 20 de ani de democratie

Niciun comentariu: